موسسه پارسیان بهکلام

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

موسسه پارسیان بهکلام

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود.

پرطرفدار ترین زبان های دنیا

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۵۱ ق.ظ

پرطرفدار ترین زبان های دنیا


زبان انگلیسی اولین زبان کسب و کار، اینترنت و زبان دوم مردم بسیاری از کشورها به حساب می‌آید. اگر قصد مسافرت خارجی داشته باشید یا برای کسب و کار خود با خارج از کشور ارتباط برقرار کنید، زبان انگلیسی در جایجای دنیا و در هر مرحله راهگشای شما خواهد بودتعداد کسانی که زبان مادری‌شان انگلیسی است امروزه ۳۸۰ میلیون نفر است. انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی است و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و علمی در روابط بین‌الملل به شمار می‌آید.

زبان اسپانیایی دومین زبانی است که به‌طور گسترده  در آمریکا صحبت می‌شود. در آمریکا حدود ۱۶ درصد جمعیت به زبان اسپانیایی تکلم می‌کنند. اسپانیایی، زبان اصلی مردم برای زندگی روزمره، کسب و کار و تجارت در بیش از بیست کشور دنیاست. زبان اسپانیایی با ۴۷۰ میلیون نفر گوینده به عنوان زبان مادری، دومین زبان پرتکلم دنیا است. در آمریکا و بسیاری از کشورهای دنیا، مشاغل ویژه ای وجود دارند که برای استخدام در آن‌ها شرط دانستن زبان اسپانیایی و خواندن و نوشتن آن از شروط اصلی پذیرش است. بنابراین یادگیری زبان اسپانیایی می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

اولین زبان که مردم بیشتری بوسیله ی آن با هم ارتباط برقرار می کنند مربوط به پر جمعیت ترین کشور جهان است. زبان چینی مندرین دو برابر بیشتر از زبان انگلیسی که در مقام دوم است مورد استفاده قرار می گیرد. اما فکر نکنید یاد گرفتن این زبان ساده است. صحبت کردن به این زبان می تواند بسیار هم مشکل باشد چون هر کلمه به چهار روش یا آوای مختلف تلفظ می شود و برای افراد مبتدی تشخیص دادن این آوا های مختلف مشکل است. تعداد افرادی که به این زبان صحبت می کنند یک میلیارد نفر است.

زبان عربی که یکی از قدیمی ترین زبان های دنیا است . در خاور میانه و در کشور هایی مثل عربستان سعودی، کویت، عراق، سوریه، اردن، لبنان و مصر مورد استفاده است و از آنجایی که زبان عربی زبان قرآن نیز هست، میلیون ها مسلمان در سراسر جهان و در کشور های دیگر به این زبان صحبت می کنند. بسیاری از مردم نیز قوائد نحوی این زبان را می دانند . در سال ۱۹۷۵ زبان عربی به عنوان ششمین زبان رسمی سازمان ملل متحد انتخاب شد. تعداد افرادی که به این زبان صحبت می کنند ۲۴۶میلیون نفر است.

زبان فرانسوی که به عنوان عاشقانه ترین زبان دنیا هم مشهور است در بسیاری از کشورها استفاده می شود، از جمله در بلژیک، کانادا، رواندا، کامرون، هائیتی و البته فرانسه. این از شانس ما است که زبان فرانسوی اینقدر محبوب است وگرنه زبان آلمانی جای آن را می گرفت. ۱۲۹ میلیون نفر در دنیا به این زبان سخن می گویند.

 


شما میتوانید برای آموزش زبان انگلیسی و شرکت در دوره های تدریس خصوصی آیلتس و تافل  با ما تماس بگیرید.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی