موسسه پارسیان بهکلام

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

موسسه پارسیان بهکلام

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود.

بیشتر پدر و مادر ها تمایل دارنند که فرزند خود را به آموزشگگاه زبان بفرستند تا زبان دوم آنها نیز تقویت شود، اما در میان برخی از کودکان علاقه ای از خود برای این کار نشان نمیدهند به همین در این مقاله به شما آموزش میدهیم چگونه کودک خود را برای رفتن به کلاس های زبان ترغیب کنید تا انتها همراه ما باشید.

  • از موارد سرگرم کننده استفاده کنید.

مسلما قدرت یادگیری کودکان بسیار بالاست و به راحتی میتوانند زبان دوم را فرا گیرند اما نمیتوان این واقعیت را نادیده گرفت که برای کودکان هیچ چیزی به اندازه بازی کردن لذت بخش نیست، پس بهتر در آموزش های او از موارد سرگرم کننده مانند بازی های سرگرمی، کارتون های زبان اصلی و اسباب بازی های جذاب حتی میتوانید از فلش کارت های عروسکی و کارتونی نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش زبان انگلیسی به کودکان

  • از شعر و قصه ها استفاده کنید.

آموزش با این دو روش دارای مزایا بسیاری است زیرا علاوه بر اینکه سرگرم کننده و شاد هستند و مناسب برای سن کودک همچنین شعر ها به صورت ناخودگاه در ذهن کودک میماند و آن را حفظ میشود بنابراین بیان کلمات انگلیسی را یاد میگیرد؛ قصه ها نیز همین طور هستند شما با قصه گفتن به زبان انگلیسی برای کودک باعث میشوید که بسیاری از کلمات را به راحتی یاد بگیرد و معنی آنها را حفظ شود.

  • با کودکانتان انگلیسی صحبت کنید.

اگر شما از کودکی و در سنین کم با فرزند خود مکالمه ای به صورت انگلیسی برقرار کنید سبب میشود تا با سرعت بیشتری این زبان را بیاموزد و علاقه بیشتری نسبت به آن نشان میدهد؛ برای این کار حتما نباید تمام جملات خود را در طول روز انگلیسی بیان کنید حتی اگر چند مکالمه کوتاه نیز داشته باشید کافی است.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را به خوبی با روش های ترغیب کودک آشنا کنیم.

  • گروه آموزشی بهکلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی