موسسه پارسیان بهکلام

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

موسسه پارسیان بهکلام

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود.

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

نکات طلایی برای انتخاب مدرس خوب pte

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ق.ظ

مدرک پی تی ای

آزمون pte همانند دیگر آزمون های زبان مثل IELTS و TOEFL است که برای سنجش سطح زبان به کار میرود،داشتن مدرس خوب pte خیلی میتواند برای موفقیت شما در این آزمون مفید باشد.

محور کلی این آزمون بر اساس چهار سطح  Speaking, Listening, Writing, Reading است و فقط به صورت کامپیوتری برگزار میشود.

سوالات pte طبق مهارت های زبانی تفکیک می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب آزمون pte به این لینک میتوانید مراجعه کنید.

یکی از راهکار هایی که به شما کمک میکند داشتن معلم و استادی دلسوز است که تمام نکات را برای شما بازگو کند و شانس شما را در قبولی این آزمون چند برابر کند.

در ادامه شما را با ویژگی های چنین استادی آشنا میکنیم.

یک مدرس خوب pte باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

با توجه به تعداد زیاد افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند باید برای انتخاب معلم خوب بسیار دقت کرد،زیرا داشتن معلمی با تجربه شمارا در کسب بهترین نمره بسیار کمک میکند.

انتخاب چنین معلمی کار ساده ای نیست ولی با در نظر گرفتن ویژگی های زیر کار شما راحت تر میشود.

 

مدرس پی تی ای

  • یک معلم زبان باید عاشق شغل خودش بوده و تدریس برایش لذت بخش باشد.
  • تمام منابع امتحانی را به شما معرفی کند.
  • باید دارای مدرک معتبری باشد.
  • به تمامی سوالات دانش اموزان پاسخ دهد.
  • خلاق باشد و به دانش اموزانش اهمیت بدهد.
  • نکات طلایی را برای شما بازگو کند.
  • برای کلاس خود وقت کافی بگذارد.
  • جدید ترین متد های اموزش را پیاده سازی کند.
  • کلاس را به نحوی مدریت کند که زبان آموزان عاشق یادگیری شوند.
  • با انرژی و فعال باشد.
  • دانش اموزان را با چالش های جدید روبرو کند.
  • تمرین های مفید و کارامد به شما بدهد.

پیشنهاد ما به شما مدرسان موسسه بهکلام است که تمام ویژگی های یک مدرس خوب را دارنند.

 

آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۴۹ ب.ظ

 

آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

 

امروزه آموزش زبان انگلیسی یک ضرورت غیرقابل انکار است زیرا زبان انگلیسی ، زبان علم است و آموزش رشته های مختلف در سطوح عالی و تولید علم به زبان انگلیسی صورت می گیرد همچنین با گسترش جهانی سازی ارتباطات بین الملل ، برنامه های صدا و سیما ، تجارت های جهانی و آموزش علوم جدید ، همگی به زبان انگلیسی خواهد بود و عدم آشنایی با زبان انگلیسی باعدم زندگی در دنیای مدرن امروزی برابر خواهد بود .

 

مزایای دوره های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

علاوه بر آنکه نیازی نیست شما برای شرکت در کلاس زبان در این شرایط که بیماری کرونا سلامت همه ما را در خطر انداخته است، به آموزشگاه زبان بروید، آموزش خصوصی مکالمه زبان مزایایی دیگر نیز دارد. یکی از مشکلات عمده کلاس های گروهی یک دست نبودن کلاس می باشد. تقریبا هیچوقت و در هیچ کلاسی همه زبان آموزان و دانشجویان در یک سطح نمی باشند و باعث می شود تا زبان آموزان قوی تر تمام وقت کلاس را به خود اختصاص داده و هر روز قوی تر شوند و همینظور زبان آموزان ضعیف تر از کلاس استفاده ای نبرده و پیشرفت نکنند. اما در کلاس خصوصی زبان انگلیسی این مشکل به صورت کامل رفع شده است. استاد خصوصی زبان، سطح زبان شما را با تست های مختلف ارزیابی کرده و تدریس خصوصی زبان را گام به گام بر اساس سطح زبان شما پیش می برد. برای آگاهی از قیمت کلاس تدریس خصوصی مکالمه زبان بهکلام با تماس بگیرید.

 

هدف ما از تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی چیست؟

 

آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

 

اهداف ما این است که شما را هرچه زودتر به سطح قابل قبولی از یک مکالمه روان به زبان انگلیسی برسانیم. در حقیقت هدف ما را شما مشخص می کنید. کلاس های ما می توانند همه ی جنبه های یادگیری زبان را داشته باشند و شما می توانید نتیجه ای که به دنبال آن می گردید را مشخص کنید.

امتیاز ما برای کلاس های خصوصی چیست؟

کیفیت کلاس ها و تحقق بیشترین میزان یادگیری برای زبان آموز یکی از اهداف اصلی ماست. در موسسه زبان آموزان پیشرو اساتید با بروزترین متد های آموزش زبان آشنا هستند که این امر باعث می شود یادگیری زبان های مختلف بسیار آسان تر باشد.

مکالمه اولویت اکثر زبان آموزان است. ما نیز به این نیاز آن ها احترام گذاشته ایم و از اساتیدی کمک گرفته ایم که در صحبت کردن خود مانند اشخاصی هستند که به زبان مادری خود صحبت می کنند. این سطح از مهارت با زندگی در کشور های مختلف و تمرین زیاد برای مدرسین ما ممکن شده است، ما نیز می خواهیم زبان آموزان خود را به این سطح از مهارت برسانیم.

از چه متد هایی برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی استفاده می کنید؟

 

آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

 

برای معلمان استفاده از متد خاص در تدریس خصوصی زبان انگلیسی کار چالش برانگیزی است. در کلاس های عمومی بیشتر معلم از متدی استفاده می کند که با آن راحت تر است و توجه کمی به علایق دانش آموزان دارد. هر زبان آموز با متد خاص خودش بهتر یاد می گیرد، شاید یکی از بهترین متد ها برای یک زبان آموز پاسخگو نباشد. اساتید ما با استفاده از متد هایی که بیشترین میزان یادگیری را به دنبال داشته باشد سعی می کنند نیاز های زبان آموز را برطرف کنند.

نوآوری و تجربه

دو چیزی که بیشتر افراد در نظر می گیرند که آموزشگاه تجربه ی خوبی در تدریس داشته باشد. موسسه ی زبان آموزان پیشرو مدت هاست که در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت می کند. ما سعی کرده ایم در کارهای خود نوآوری نیز داشته باشیم و از امکانات جدید و مناسب برای ارتقای سطح کار خود استفاده کنیم.

برای مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تدریس خصوصی مکالمه و آموزش زبان انگلیسی و هم چنین آگاهی از شرایط و هزینه ها فقط کافی است از طریق شماره های زیر با موسسه زبان بهکلام تماس حاصل نمایید.

 

 

تلفن تماس:

شعبه مرکزی : ۰۲۱۲۶۴۲۱۳۸۰

شعبه میرداماد : ۰۲۱۲۲۹۰۲۱۳۳

شعبه ونک : ۰۲۱۲۶۴۲۲۲۸۷

شعبه شریعتی : ۰۲۱۲۶۴۲۱۳۰۷