موسسه پارسیان بهکلام

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

موسسه پارسیان بهکلام

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود.

چند قانون یادگیری زبان انگلیسی

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸ ق.ظ

یادگیری یک زبان خارجی می‌تواند آغاز ورود به یک دنیای جدید باشد. با توجه به کم‌ رنگ شدن مرزهای ارتباطات، اهمیت این مسئله روز به روز شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد. با ما همراه باشید تا راه کار های سریع زبان انگلیسی را به شما آموزش دهیم.

تصور کنید بدون فکر کردن و هیچ زحمتی انگلیسی صحبت کنید کلمات به آسانی و به سرعت به واسطه زبان شما ادا می شوند و همچنین در آن واحد مفهوم صحبت های دیگران را درک می کنید برای اینکار شما باید شیوه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی خود را تغییر بدهید. اولین قدم یادگیری سریع مکالمه زبان انگلیسی کنار گذاشتن یادگیری لغات زبان انگلیسی است.

در انگلیسی زبانها, انگلیسی را بر اساس یادگیری لغات نمی آموزند بلکه انها اصطلاحات( عبارات) را یادمی گیرند که ترکیبی از یک گروه لغت می باشند که معنی خاص خود را می دهند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با اصطلاحات (عبارات) ۴ تا ۵ برابر سریعتر از یادگیری زبان انگلیسی بر اساس تک لغات می باشد همچنین دانش آموزانی که اصطلاحات (عبارات) را یادمی گیرند گرامر بیشتری هم بلدند.

چند قانون یادگیری زبان انگلیسی

قوانین یادگیری زبان انگلیسی

  1. همیشه در پی یادگیری اصطلاحات (عبارات) باشید و نه تک لغت ها

هرگز کلمات را بصورت جداگانه و منفرد یاد نگیرید هرگز . وقتی یک لغت جدید می بینید همیشه اصطلاحی (عبارت) را که این لغت جدید در آن به کاربرده شده است یادداشت کنید و وقتی می خواهید مرور کنید همیشه همان اصطلاحات (عبارات) را مطالعه کنید و نه کلمات را اصطلاحات (عبارات) را گردآوری کنید مکالمه و گرامر زبان شما ۴-۵ برابر سریعتر بهبود می یابد.

  1. بر یادگیری تمرکز داشته باشید و ابتدا آواها را بیاموزید

یادگیری یک زبان جدید در دوران کودکی کار آسان‌تری است. یکی از دلایلش هم این است که کودکان توانایی قابل توجهی در درک تفاوت آواها و اصوات در همه‌ی زبان‌ها دارند و به سرعت آن‌ها را به خاطر می‌سپارند. به همین دلیل همه‌ی ما زبان مادری را به خوبی فرا گرفته ایم. هر چه سن ما بالاتر می‌رود، این توانایی فوق العاده برای تمایز آواها کم‌تر می‌شود. به عنوان مثال، معمولا دانش‌آموزان بزرگسال ژاپنی در درک تفاوت دو صدای R و L حروف الفبای انگلیسی مشکل دارند.

  1. از یادگیری گرامر انگلیسی دست بردارید

بیش از اندازه خود را درگیر یادگیری زبان انگلیسی نکنید. گرامربه شما آموزش می دهد که شما به زبان انگلیسی فکر کنید ولی شما می خواهید به صورت خودکار با زبان صحبت کنید بدون فکر کردن بدین صورت شما مثل یک انگلیسی زبان انگلیسی را یاد می گیرید.

  1. گوش کنید

شما هر روز باید به انگلیسی گوش فرادهید متون انگلیسی را نخوانید بلکه فقط گوش دهید خیلی ساده است این کلید موفقیت شما در یادگیری مکالمه انگلیسی میباشد از خواندن متون انگلیسی صرف نظر کنید وبه گوش دادن زبان انگلیسی به صورت مداوم و روزانه بپردازید. انگلیسی را با گوشهایتان یادبگیرید و نه با چشمهایتان در اغلب مراکز آموزش زبان شما با چشم زبان را یادمی گیرید شما متون انگلیسی را می خوانید و قواعد گرامری را فرامی گیرید اما برای موفقیت در یادگیری مکالمه انگلیسی باید سیستم شنیداری را جایگزین کنید شما باید روزی ۲-۳ ساعت فقط به انگلیسی گوش دهید بدین صورت مکالمه شما به سرعت بهبود می یابد و انگلیسی را به اسانی صحبت می کنید.

قانون یادگیری زبان انگلیسی

  1. گوش کنید و جواب دهید نه اینکه فقط گوش دهید و تکرارکنید

درکنار هر درسی سوالاتی هم مطرح می شوند همیشه به سوالات جواب دهید و ازکنار آن ها نگذرید . بهنگام گوش دادن به منابع صوتی از یکی از دوستان بخواهید در باره داستان از شما سوال کند و شما به آنها جواب دهید این به شما یاد می دهد که سریع فکر کنید و جواب را پیدا کنید.

  1. یادگیری آرام و عمیق بهترین است

راز یادگیری راحت مکالمه انگلیسی یادگیری دقیق کلمات و عبارات انگلیسی می باشد اینکه ما توضیح کلمات را بدانیم و یا فقط برای آزمون آن را در حافظه بسپاریم کفایت نمی کند بلکه باید ملکه ذهن ما شوند. برای یادگیری مکالمه انگلیسی باید بارها و بارها یک درس را مطالعه کنیم شما باید خیلی عمیق مطالعه کنید.

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. مجموعه بهکلام تمامی کلاس های یادگیری و تدریس خصوصی زبان انگلیسی را برای شما برگزار میکند.

  • گروه آموزشی بهکلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی