موسسه پارسیان بهکلام

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

موسسه پارسیان بهکلام

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود.

برای آزمون تافل چه چیز هایی نیاز داریم؟

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱ ق.ظ

یک کارت شناسایی معتبر تنها چیزیست که در آزمون تافل نیاز دارید.


معتبرترین و بهترین کارتی که می توانید برای جلسه آزمون تاقل با خود همراه داشته باشید، کارت ملی شماست که نشاندهنده تابعیت ایرانی شماست. 

یکی از سوال هایی که ممکن است در ذهن شما بوجود آمده باشد این است که چه چیزهایی را باید به جلسه آزمون تافل ببرید؟

در این مورد در وبسایت تخصصی آزمون تافل به طور واضح توضیح داده که هر چیزی که در آزمون مورد نیاز باشد توسط مرکز برگزاری آزمون به شما ارائه خواهد شد و همانطور که در ابتدا توضیح دادم شما باید فقط یک کارت شناسایی معتبر با خودتان داشته باشید. پس، برای راحتی خودتان، از بردن مواردی مثل کیف، دفتر، جزوه، کتاب، ساعت و سایر مواردی از این قبیل خودداری کنید.

چنانچه شما ایرانی نیستید و تابعیت ایرانی ندارید و می خواهید در یکی از سنتر های تافل ایران در آزمون شرکت کنید فراموش نکنید که همه سنتر ها از شما حتماً پاسپورت را خواهند خواست و در روز آزمون پاسپورت شما باید حتما هنوز اعتبار داشته باشد

  • گروه آموزشی بهکلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی